پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182798
عباسپور در گفتگو با افکار نيوز:
استيضاح نعمت زاده با ۶۰ امضاء تحويل هيئت رئيسه مجلس شد/ نمايندگان ناراضي از وزير
تاریخ انتشار : 1394/06/12 18:07:48
نمایش : 952
عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس با انتقاد از اظهارات اخير وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: نمايندگان از اين اظهارات ناراضي هستند هر چند که قبلا طرح استيضاح وي را با ۶۰ امضا تحويل هيئت رئيسه مجلس دادند و در حال حاضر هم از وزير ناراضي هستند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، روح اله جاني عباسپور نماينده بوئين زهرا در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار افکارخبر با اشاره به اظهارات اخير محمدرضا نعمت زاده وزير صنعت، معدن و تجارت مبني بر اينکه نخريدن خودرداخلي حرام و خيانت است، گفت: بيان اين حرفها نه در حوزه تخصصي آقاي نعمت زاده است و نه مشکلات صنعت خودرو را رفع مي کند.

وي تاکيد کرد: بيان اينکه يک فعل حرام، گناه و يا خيانت است، در حوزه تخصصي علما و همچنين رهبري جامعه است و يک وزير نبايد و نمي تواند در اين زمينه اظهار نظر کند.

عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس خريد کالاهاي داخلي براي اقتصاد مقاومتي را ضروري دانست و با اشاره به تاکيدات مقام معظم رهبري در اين زمينه اظهار داشت: خريد کالاهاي داخلي باعث ايجاد اشتغال و رونق اقتصاد داخلي و رفع معضلات اقتصادي کشور خواهد شد.

عباسپور با توصيه به نعمت زاده جهت رفع چالشهاي پيش رو خودرو و توليدات صعنت خودروسازي خاطرنشان کرد: در حال حاضر يکي از مشکلات صنعت خودرو نقدينگي است و وزير بايد در جهت رفع اين مشکل اقدام کند.

وي کيفيت پائين خودروهاي داخلي را از ديگر چالشهاي پيش رو صنعت خودرو سازي ذکر کرد و گفت: وزير بايد براي ارتقاي کيفيت خودرو برنامه ريزي کند و طوري سياست ها را طراحي کند که مردم به سمت خريد خودروي با کيفيت داخلي سوق پيدا کنند.

عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس استاندارد سازي و تعامل با خودورسازان را از ضروريات صنعت خودرو سازي و وزارت صنعت، معدن و تجارت دانست و يادآور شد: وزير بايد طوري سياست ها را براي صنعت خودرو سازي تعيين کند که يک بازار رقابتي براي خودرو بوجود آيد و اشتياق براي خريد خودروها افزايش يابد.

عباسپور با اشاره به پيامک رسانه ها از اظهارات اخير وزير صنعت به نمايندگان گفت: نمايندگان بعد از مشاهده اين پيامک ها، نسبت به بيان اين اظهارات وزير عکس العمل منفي نشان دادند و از اين اظهارات تعجب کردند.

وي با بيان اينکه استيضاح نعمت زاده قبلا با ۶۰ امضا تقديم هيئت رئيسه مجلس شد، تصريح کرد: نمايندگان از وزير ناراضي هستند ولي متاسفانه هيئت رئيسه مجلس مقاومت مي کند و هنوز استيضاح را اعلام وصول نکرده است.

نماينده بوئين زهرا در مجلس تاکيد کرد: هيئت رئيسه مجلس طبق آئين نامه داخلي مجلس بايد استيضاح را اعلام وصول مي کرد که متاسفانه برخلاف آئين نامه اين کار انجام نشد.

محمدرضا نعمت‌زاده، وزير صنعت، معدن و تجارت در تازه‌ترين اظهارنظر خود درباره کمپين به راه افتاده در جامعه مبني بر نخريدن خودرو داخلي تا ارزاني قيمت، گفت: «اگر کسي چنين کمپيني را دنبال کند، به نيروي انساني و اشتغال و توليد داخلي و درآمد ملي خيانت کرده است.»
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html